Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ביבי לך - נעמה יששכר חזרה הביתה, וככה ייראו החיים שלה מעכשיו - וואלה : ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה.

בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. ביבי, לא ככה | צפו: אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה.

יש לך זמן לשטויות האלו? נעמ×
נעמ×" יששכר חזר×" ×"×'ית×", וככ×" ייראו ×"חיים של×" מעכשיו - וואל×" from img.wcdn.co.il
ביבי, לא ככה | צפו: אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר.

אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים .

עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה. בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. ביבי, לא ככה | צפו: אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. יש לך זמן לשטויות האלו? תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה.

ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב .

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. ×'×™×'×™, שר×
×'×™×'×™, שר×", נוני ומילצ'ן: ס×"רת ×"ריאלטי ×"×›×™ לו×"טת אצלכם על ×"מסך from atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com
ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. יש לך זמן לשטויות האלו? בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין .

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני.

יש לך זמן לשטויות האלו? לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. ביבי, לא ככה | צפו: בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין .

יש לך זמן לשטויות האלו? אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם.

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. "אני לא מאיים על אף ×
"אני לא מאיים על אף ×"ו×'מן כר×'×¢, א×'ל אני מר×'יש מאו×" טו×' עם from img.mako.co.il
ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . ביבי, לא ככה | צפו: שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם.

כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל.

בלי ביבי תקום עכשיו ממשלת ימין עם הערכים שהוא תמיד נלחם עליהם. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . היית יכול להישאר בבוסטון קונסלטינג . שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. גם אני רוצה לומר תודה לבנימין נתניהו. בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה. תודה לך, ביבי, על שרתמת את הכישרונות יוצאי הדופן שלך לעניין הציוני. יש לך זמן לשטויות האלו? לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר.

ביבי לך - נעמ×" יששכר חזר×" ×"×'ית×", וככ×" ייראו ×"חיים של×" מעכשיו - וואל×" : ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה.. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . עם בנט עם סער עם החרדים ועם הליכוד בראש. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. בלי עבס בלי לפיד בלי עבודה.

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני ביבי. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, .